Wednesday, May 06, 2009

70an gerek!!!

Korang perasan tak, kalo zaman 70an dulu, amik gambar musti gaya tangan pegang tembok ler, pegang dinding ler, diri tepi pokok bunga ler, sebelah TV ler, sebelah radiogram ler, sebelah piring astro ler...eh??..dulu mana ader astro ek?! hehe..


Ini lah gaya aku bergambar pada zaman 70an dulu....peewwiiiittt!!! Ketika nie aku di umah nenek aku kat Kampong Melayu, Kaki Bukit, Jln Eunos, Singapura.

Masa tu hari minggu malam. Aku dah siap nak balik ke Johor. So, sempat ler bergambor kejap tepi dinding pasal abah aku nak kasi abes kamera filem dia.

Aku pakai sluar 'bell-bottom' atas pusat! (abah aku yg jahitkan). Abah aku memang terror menjahit. Dia lagi terror menjahit dari mak aku..huhu! Time dulu, kira dah stylo ahh pakai sluar mcm gini. Baju T-shirt yg aku pakai tu beli kat Pasar Geylang...hehe.