Thursday, April 09, 2009

Are you a Man U fan?

"Deyy! Please dahh, deyy...you think I'm sooOoo stoopid to support that most arrogant club in the WORLD, is it?? Use your f*cking brain dahh, deyy!"

Cisss!!! Dah ramai tanyer aku soalan bodoh tuu...

Dahi aku nie ader tulis MUFC ke??? Bila aku bobal pasal bola jer, sumer tanyer if aku nie Man Utd fan? Aper siakkk korang. Aku nie Liverpool nyer fan okeyyy!!!

Dah bertahun aku support Liverpool. Korang ingat senang ke aku nak 'menduakan' kelab kesayangan aku tu?? hahaha...mati hidop balik, aku tak kan tukar kelab okeyyy...

Tapi dia kater, muka aku nie ader tokoh jadi Man Utd fan tau. Isshh...Tak sayang molot siakkk! Skali aku cabot sumer gigi dia baru tahu...Takpe, besok time main bola, aku akan pakai jersi Liverpool.


Mlm nie ader bola Liverpool lwn Chelsea. Kalo Liverpool kalah sekalipon, aku tetap akan pakai baju Liverpool jugak demi menyokong kelab yg terBEST in the WORLD itu. Die-die aku tetap akan sokong Liverpool...!!

ps: Kejap lagi aku kat The Cage, Pitch 5 from 8pm-9pm. Aku akan score lagi...you better watch out! KNNCB! Take heed, autograph session will be conducted after the game. Thank you.