Friday, April 10, 2009

Semalam yg lemao...

Liverpool kalah 1-3 dgn Chelsea...uhukk...uhukk!!!

Aku sungguh lemao skali. Sungguh takde mood pagi tuu. Smlm main bola kat the cage pon lemao. Walaopun selemao-lemao nyer aku, aku tetap sarungkan jersey Liverpool. Tapi, main lemao.

Smlm booking pitch pon lemao..Time sampai jer booking dah cock-up. Aku booked kol 8-9pm. Skali dia kater, booking record aku kol 9-10pm...Bingitzz siaaakk. Rasa mcm tak nak bayar jer. Yg lemao lagi, aku tak print out booking confirmation notice aku.

Terus tonggang terbalik schedule. Tak pasal2 join group lain main bola. Nasib baik geng aku sumer tu sporting. So, kiter tunggu ler sampai kol 9pm baru bole main bola..

Si Wak ajak gie 'project' dulu sementara menantikan 1 jam. Ok lah, kiter 6 orang naik keter pusing2 kat tempat 'project'. Sunyi sepi jerr kat situ. Lemao siaaa...dah lah tu, jalanraya jam lak. 20min jer rounding. Takde aper nak tengok. Lemao siaaa...

Dgn kehampaan, kiter balik to The Cage dgn muka yang lemao...

Main bola lemao...habis main bola pon lemao...Kira satu hari smlm aku lemao nak mampos.

Sekian terimakasih.

ps: Pastu ader org kasi aku lagi hilang mood. Aku bobal baik2, tak pasal2 nak ngamok ngan aku. Lemao siaaa!