Sunday, March 01, 2009

EOT *Extension Of Time*

Blog ini akan dilanjutkan until further notice.

Tu hari, aku ader ura-ura nak tamatkan blogsite nie. Lagipon aku dah standby blogsite yang baru.

Tapi ramai kawan-kawan chatters yg beri feedback, tak yah ler shutdown Belacahan Tumbuk. Susah mereka nak hunt down blog baru aku nanti. Lagipon dia org happy baca cerita blog aku kat sini...

Lagipon, aku dpt ramai kawan baru kat sini lah. So ok ler, demi pembaca-pembaca setia blog aku, siri Belachan Tumbuk akan dilanjutkan hingga ke satu masa yg tertentu. (Aku pon tak tahu sampai biler)

Terimakasih kerana telah memberi sokongan selama ini.

Bak kata pepatah aku, walopon bau belachan itu busyuk, tapi ramai yang masih sukakan nya...

Terimakasih daun keladi, senang-senang datang lagi, okeyyy :-)

Peace.