Saturday, February 28, 2009

Aku score 1 goal...1 ajer!

"Wahh...hari nie kao ader form lahh. Terror ahh kao main bola hari nie..!" kawan aku tepok-tepok tangan dia mcm baby baru dpt gula-gula.


Alaaa...baru 1 goal jer aku score. Blom nampak aku buat bicycle kick lagii..tu nanti next game aku tunjuk skill-skill karat aku...hahaha!

Semalam main bola gerekk walopon lengit pasal kena main bola 2 jam non-stop. Ramai yg bubble tak datang semalam. Yg hadir cuma 12 org jer. So kiter form 2 teams lawan each other. Dulu masa aku main utk Liverpool pon tak ler sampai 120mins...bole bawak maut siak kalo mcm nie selalu.

Bila aku dpt bola, musti opponent takik kaki aku. Sampai tergolek-golek aku jatuh depan goal post. Aku tahu, aku nie lincah sangat. Dia org takot aku score banyak2. Tapi takpe..yg penting semangat kesukanan aku memang tinggi.

Aku jatuh tertonggeng depan goal post pasal opponent dengki tak kasi aku score...

Hari nie perot aku cramp lak. Rasa mcm nak kluar six-pack muscle jer. Aku rasa kalo aku teruskan main bola utk 2-3 tahun akan dtg, musti badan aku muscular balik..hahaha..(mcm real jek!)

Ok, aku nak tuam air panas kat kaki. Kaki aku tengah bengkak nie...huhu.

ps: Aku dedicate goal aku score smlm utk nisha - Thx for not throwing me bottles! hahaha..