Thursday, February 26, 2009

Kartun merepek...

Ehhehehe....hari nie aku tak masok opis. Aku dok golek-golek kat umah tgk kartun jek.

So mcm biasa, kalo tgh hari kat umah during weekdays, aku musti bukak TV9 pasal ader kartun marathon cakap melayu.

First, aku musti tgk citer Wonderpets cakap melayu! woohooo...gerekk. Hari ini Wonderpets selamatkan anak penguin yg terselit dicelah ketulan ais.

Penguin dlm bahasa melayu aper?? - Jawapan nyer : Angsa kutub.

Pastu ader citer kartun El Tigre (cakap melayu jugak). First time ahh, aku tgk katun nie. Seronokkkkk sekali, Lawak dia sempoi jekkk. Kartun yg paling merepek aku pernah tgk selepas spongebob.


El Tigre

Ader satu part tu, bapak dia nyanyi-nyanyi..."Kucing berak dilaman saya...Kucing berak dilaman saya...Lalalalalalaaaa"

Hahahahaha!!! aku ketawa terbahak-bahak tak bole angkatzz siaaa...Aper jenis nyer kartun nie??! Kalo ler ader budak tgk citer nie, tak ke jadi ikutan nanti?? isshh...rosak akhlak siaak!

Anw, aku soka skali kartun tu pasal ianya teramat lah merepek...

Ok, kol 5ptg nanti ader Spongebob Squarepants cakap melayu. Aku nak gie tengok nie...dahhh

ps: Kenapa aku suka tgk kartun cakap bahasa melayu? Pasal bila dia org direct translate dari bahasa omputih ke bahasa melayu, bunyi nyer teramat ler mepek sekali...hahaha!