Wednesday, February 04, 2009

Belachan Tumbuk Setahun Jagung

Happy Birthday to you...
Happy Birthday to you...

Happy Birthday to my Belachan Tumbukkkk

Happy Birthday to youuuuu.....

Wahhh....dah 1 tahun blogsite aku nie....Lalalalalaaa...!!!

Time aku create blog nie dulu, masa tuu aku tgh frust tonggeng. Tgh tertonggeng atas katil pon...hahaha! Kepala pening pasal ader lerr tuu...mana bole bilang korang :D

Dat tyme pasal aku rasa nak bukak chapter baru dlm idop aku. Sebenarnya aku memang sayang nak tinggalkan CENCALOK. But life has to go on, brudder. No point lingering in the past. So terbit ler Belachan Tumbuk sebagai penggantinya.

But...ader orang tu kater, dia lebih suka baca CENCALOK. Bagiku samer jerr. Aper yg aku merepek kat sini sumer adalah secara spontan. Ramai kasi aku feedback. Dorang suka aku buat blog merepek mcm nie..hahaha! Merepek ahh korang nie :D

Actually, aku mmg ader ura-ura nak tamatkan siri Belachan Tumbuk...but...haizz. Nanti ler aku fikirkan camna keadaan.

So, buat masa skrg try to njoy ler aper yg aku karang kat sini. Nanti kalo dah takde, jgn rindu-rinduan ekk...

ps: Also to Faisall, Ray Vees, Suhaily, Kristina, Daing Hashim, Is-One, Kelly yang juga sama-sama menyambut hari ulang tahun, semoga diberkati hidup selalu. :-)