Thursday, February 05, 2009

Semangat yang hilang...

Tajuk post aku nie aku ambil dari status Kay yg dia tulis kat facebook dia..huhu

"Khairiah is semangat yg hilang atau semangat yg dtg..hmmm hairwire."

Besok aku sambut ulang tahun band aku yg setahun jagung pulak. Kiter akan buat konsert amal besar-besaran utk meraikan ulang tahun band kami.

Dalam masa setahun nie, kiter dah kluarkan 5 album underground berkonsepkan genre brutal metal...hahaha..ader ke?? So sekarang tgh nak buat compilation lagu2 terbaik kumpulan kami. Sumer tgh stress pasal nak kena ingat balik 30 lagu yg kiter akan jahanamkan dalam masa 2 jam non-stop.

Fuhh...stamina kena maintain siaakk. Kalo main bola ader half-time after 45mins. Nie 120 mins kena loncat-loncat dlm studio...maut weiii! Oh yer..kiter akan buat videoclip terunggul kumpulan kami jugak sebagai hadiah untk 'peminat-peminat-susah-mati' (die hard fans)....woohoo!

Fangface : Aku nak request mintak main lagu bonus track besok. Bole tak??

Aku : Bole brudder. Aper lagu ko nak?

Fangface : Selain lagu2 deth metal kiter, aku nak mintak korang main lagu mawi.

Aku : LAGU APER???

Fangface : LAGU mawi

Aku : Ko giler per?? Kiter band brutal-deth-metal siaaaaa! Lagu-lagu kiter sumer hardcore maut...abes ler image brutal kiter nanti?!

Fangface : Tak bole kaper? Tak bole tak per ahh...(tunjuk muka majok dia yg sungguh sengal tothemaxsamapaitakboleangs!)

Aku : Lerrr....konsep lari 3 batu siakk kao nie. KNNCB!!

Selepas aku mengadakan mesyuarat tergempar dgn band members lain, akhirnya kiter mengalahh...takpe ahh. Kali nie ajer kiter bawak lagu lemao maut tuu.

So, karang nie, aku balik nak kena cari drum chord lagu nie...huhu. Semangat aku tetiba hilang siaaa....


Lagu yang membuat aku hilang semangat...

ps: Voodoooskullz, tolong angkat tepon. Jenuh jari-jari ku yg manis lagi ayu ini meng-redial nombor kao. Besok fangface all-black. Aceshigh nak pakai ski mask, aku pakai topeng mickey mouse, kao nak pakai costume aper??