Monday, May 25, 2009
I sacrificed myself, to save my friends
A cute animation produced for NFB Cannes Short Film, tells us a simple friendship story.
Source : http://www.youtube.com/watch?v=2ePWK0qfisE
ps: Search within yourself. Sometimes, you will find a familliar message too..
Tuesday, April 21, 2009
Kawan ramai...Badut 1 jer
Me: Elehh...You ramai kawan perrr....
Nisha: Kawan ramai...badut 1 jer!
Tak baik seyy korang panggil aku badut! Mentang2 aku buat korang ketawa, korang suka ahh panggil aku badut...uhukk!
But nisha said, I shud be proud. Well, on a 2nd thought, I shall take it as a compliment too. At least, I'm glad that my witty talent put smiles on people's face. But then, when I'm sad and lonely, who will cheer me up? I guess, I have to look into the mirror and start amusing myself.
ps : Sad but true. :-(
Thursday, March 12, 2009
Generasi yang hilang...
Lost Generation
http://www.youtube.com/watch?v=42E2fAWM6rA
Sunday, March 08, 2009
Just a little thought...
Sunday, February 08, 2009
Tercipta Untuk Ku
Tercipta Untuk Ku - Ungu
She said...
"..thanx 4 everyting atz sgala kbaikan abg,bu.d bhasa abg..adk tk kan lupakan smua e2..adk nk try wat tactic aru. If let say, tyap pg. Adk terengatkan abg..lao kat b.lik. Adk akn doakan abg..i juz 1 u. Dlm keadaan slamat n c.hat..e2 je..n i wil dgr lagu TERCIPTA UTKKU.dari k.UNGU. Sbgai tanda adk mengenga.t abg d.sana..n sbgai sala sa2 cara 4 me dari kerap kol abg..adk nk abg thu. Yg adk sentyasa mengenga.t abg..alwaz. Coz, abg terlalu baik..adk tk kan perna melupakan abg. Sbgai sorang adk. Adk akn slalu menenga.t n mendoakan yg terbaik utk abg n d.sana..syg adk sbgai sorang adk d.c.ni..sentyasa mekar dlm ati..dlm engatan..pesan adk. Smpai b.la2xpun abg kena engat k.."
ps: Sedih pulak kali nie aku dpt email dari dia...*sob* terlampao emosi skali..
Sunday, January 04, 2009
Gambar curik time rewang bawah blok lerr...
Rizan: amciam ini posing album yg ke berapa ni? 3 ke 2? hehehe!!
Aku reply: Ini cover album dangdut terbaru aku - "Hati retak, tampal plaster". hahaha...ini pose time rewang kat bawah blok ler tuu hari... :D
Message (2)
Tutt...Tutt...Handphone aku kuar munyik lagi.....
Nisha: Zue! u l0ok awesome in d fb profile pic. haha! k k..i mentel..:-P
Aku reply: Haha tat gambar was taken kat bawah blok time rewang!
Nisha: Hahha! mcm m0del sey..feewit!i nk curik bole?:-D
Errrr...aku tak tahu aper nak jawab!! :D
ps : To paparazzi yg curik snap gambar nie - Lain kali beritahu dulu sblm amik gambar! So aku bole pose dgn lebih HOT lagik! hahahaha...
Thursday, January 01, 2009
Dua-Kosong-Kosong-Sembilan

Ku ingin mengucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru 2009 dan selamat mengharungi cabaran baru yang sememangnya lebih hebat!
Ader org msg aku...
"...Oh hello zue! Lupa la nk wish u happy new yr! stay adorable lyk last yr k? dun ever chg! haha!"
Sesungguhnya cabaran aku telah pon bermula pada detik dan saat ini...huhu!
ps: "...I have always been 21 ever since..." - Script ikot step Edward Cullen (Twilight) chewahh!
Friday, June 06, 2008
Pindah Rumah Baru...

Sila masok...sila masok. Jgn malu-malu. Buat ler macam umah sendiri...
Umah nie kecik jek. Takda perabot yg cantik-cantik. Setakat tikar mengkuang dan kopi bujang jek...ahhh sila lah minum dulu.
Ramai tanyer tu hari, kenapa aku pindah umah? Alaahh..cuma nak tukar angin jek. Sesekali dapat udara baru kan bagus untuk kesihatan.
So, mungkin ader perubahan kepada blog aku yg seterusnya? Mungkin ader ler sikit benda yg berubah. Itu pon mengikut selera, keadaan dan masa. Tapi yg tetap tidak akan berubah ialah blog ini akan dikendalikan secara santai jek.
Walaobagaimana pon, aku mengucapkan syabas kepada kenalan-kenalan yg telah terjumpa blogsite baru aku ini.
Kepada mereka yg baru saja mengenali blog aku, salam perkenalan dan semoga terhibur dgn segala cerita-cerita yg akan aku lampirkan pada masa ke semasa.
Seperti blog2 yg lalu, aku harap blog ini dapat memberi manfaat kepada kiter semua...
Selamat Datang dan semoga terhibur!
ps: All comments are welcome. Please direct comments to rising_dragon@rock.com
Welcome...
Welcome to the jungle
Welcome to the jungle
We've got fun 'n' games
We got everything you want
Honey, we know the names
We are the people that can find
Whatever you may need
If you got the money, honey
We got your disease
CHORUS:
In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your
knees, knees
I wanna watch you bleed
Welcome to the jungle
We take it day by day
If you want it you're gonna bleed
But it's the price you pay
And you're a very sexy girl
That's very hard to please
You can taste the bright lights
But you won't get them for free
In the jungle
Welcome to the jungle
Feel my, my, my serpentine
I, I wanna hear you scream
Welcome to the jungle
It gets worse here everyday
Ya learn ta live like an animal
In the jungle where we play
If you got a hunger for what you see
You'll take it eventually
You can have anything you want
But you better not take it from me
CHORUS
And when you're high you never
Ever want to come down, YEAH!
You know where you are
You're in the jungle baby
You're gonna die
In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your
knees, knees
In the jungle
Welcome to the jungle
Feel my, my, my serpentine
In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your
knees, knees
In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your
It' gonna bring you down-HA!
>> More coming up...
