Sunday, May 31, 2009

Senyumlah ahaii, Cek Mek Molek

Ooohooiiiiiiiii......Selamat Berhari Minggu sumerrrr!

Walaopun banyak perkara terjadi beberapa hari yg lalu, tapi aku malas lah nak blog. Antaranya, aku terima berita-berita kematian, bola cancel pasal pitch takde, aku gie tengok theatre kat substation, aku gie karaoke dgn gengz, aku gie banglo kat Pasir Ris pasal nak cari hantu...bla...bla..bla...

Banyak sangat ler cerita aku nak blog. Hari nie aku mintak rehat bole?

Sementara kiter berehat sejenak, jom kiter dgr lagu nie....ehehehe!



"...m. daud kilau, selain pandai menyanyi,beliau juga ada kuasa sakti yang membolehkan beliau terapung di udara..." - comment di YouTube. (Lepakkssss siaaakk!!)

Aku tersenyum sorang biler teringat kiter nyanyi lagu nie kat karaoke tu hariii... =D

ps : Nantikan blogpost aku pada tepat pukol 12 AM nanti....