Friday, February 13, 2009

Celik mata, tutop mata...

Macam nak menjerit pon ader. Minggu nie dah bermula balik ler routine busy aku.

Tu ler dah lemak sangatkan dok rilex sejak November tahun lepas. Sekarang kejer sumer dah bertepek kat aku. Lepas raya cina tu hari, sumer dateline dah kluar. Sumer project nak pick up balik. Ntah terdaya ke tidak nak buat nie.

Kepada sumer yg bertanya kenapa aku senyap sunyi, paham-paham lah ye. Aku nie nie kerjer tak ikot shift. 24/7 jalan terus. Kekadang orang sedap cuti dok umah, aku pon cuti dok umah jugak, tapi dok umah pasal memperhabis kan kejer..huhu.

Minta maaf ler kepada korang yg ajak aku kuar, ajak jumpa, ajak gie karaoke, ajak gie makan sup tulang, ajak chatting...aku tak dapat tunai kan mcm selalu tu.

Kalo aku selak calender balik, aku rasa sampai July ler aku sibuk mcm nie. Takde masa langsung nak bersantai-santai. Banyak nak susunatur balik jadual kejer aku nie. Nafas mcm dah sesak sangat.

Dah sebulan aku tak balik JB. Rindu jgak nak tengok kampong halaman tuu. Tapi aper nak buat, mcm aku bilang si Murni tu hari, aku berkejer nie sekadar nak cari sesuap nasi jer.

Dia kater, "Alaaa..sedih sangat dgr citer kao tuu." Tau tkpe..hahaha!

So, kalo aku tak layan korang tuu bukan nyer aku sombong, tapi aku sedang didalam keadaan sibuk giler. Doa kan ler kesejahteraan dan kewarasan otak aku nie..hehe.

ps: Nisha, sorry kalo u tunggu sampai terlentok depan laptop u semalam. :-(