Wednesday, December 31, 2008

Hantu yang hensem dating atas pokok

Semalam aku & the gengz gie tengok wayang citer Twilight kat Lido.

Cerita hantu yang romantik ler....woohoo! Berkisahkan percintaan yang terhalang diantara seorang hantu lelaki yang hensem dan seorang budak pompan yg tak seberapa jamboo! (So lame sia....)

Cerita pengorbanan cinta si hantu tu, pada mulanya sukar diterima oleh keluarga hantu tersebut. (Eh, hantu pon ader family ek??) Tetapi terpaksa juga diterima pasal hantu nie dah kemarok sangat dgn heroin citer tu.

Yg heran nyer, kawan-kawan pompan aku tu berani pulak tengok citer hantu nie. Yelahh hantu jantan tu hensem giler..wahahahahaa!!!

Aper lagi, menggediks-gediks lah mereka tu kat dalam panggung wayang. Biler hantu hensem tu kluar, sumer 'pewwwiitttttt'! Part tu aku tak bole angkat siakkk.....

Masa tengok citer tu, banyak kali aku kena tutop mata. Bukan pasal aku takot, tapi aku segan biler aku tengok hantu tu romen-romen. Malu weeiii...hahahaha!!



Ooohh..baru aku dapat tahu lepas citer nie, hantu rupanya suka gie dating atas pokok ek? Kalo citer dulu, P.Ramlee & Cik Salmah dating kat bawah pokok, hantu pulak dating kat atas. Atas mana?....Atas pokok ler bang...huaaarrr. Romantik siakkkkk...

Lepas tengok citer nie, aku gerenti sumer minah-minah gediks nak cari hantu hensem buat dijadikan boyfren. Elehhh..nak cari boyfren hantu kononnnnnnnn....kena cekik baru padan muka! :p

Kluar jer dari wayang kita dok melepak kat McCafe bobal mepek. Dah lama tak jumpa mcm nie, so, meriah lerr malam tu. Sambil tu, menggediks jap tangkap gambor nak tarok dlm Facebook buat kenangan...huhu.

ps: Su makan popcorn aku kasi abes! Tinggal biji jagung jekk...sedih seyyy :-(