Sunday, September 14, 2008

Hero among the heroes

Rajnikant adalah hero aku. Kalo orang lain tergila-gilakan hero filem hollywood, hero hindustan...aku minat hero filem tamil nih!

Bagi aku, Rajnikant adalah superstar yg sebenarnya. Dari image, stylish, gaya, rambut...memang dia adalah superstar yg terunggul! Kalo aku saksikan filem-filem beliau, mana ada hero yg bole lompat dari bangunan tinggi then jatuh tak ada apa-apa? Mana ader hero yg bergasak pakai kain, tapi kain dia tak terburai! Hanya Rajnikant BOLEH!

Rajnikant adalah pelakon serba boleh. Bukan saja dia bole belakon, berlawak, menyanyi, bergasak, buat stunt tapi dia pon pandai joget! Kau tengok ajer hero filem melayu sini? Bukan saja tak pandai joget, kekadang silat pon tak tahu. Harap muka jer hensem...piirraahhh!

Rajnikant bukan saja pernah belakon filem Hollywood, bahkan dikenali sampai negera Jepon..nampak tuh betapa hebatnya beliau! Hero melayu lom tahu lagi dikenali kat Indon...So, jangan nak kerek lebeyy.


Rajnikant yang hensem!

Kalo korang dpt peluang saksikan filem Rajnikant, gie tengok betol tak aper yg aku kater kan. Silap korang bole jatuh cinta pandang pertama...heh!


ps : Aku tak minat filem hindustan. Aku lebih suka filem Tamil.