Friday, June 06, 2008

Pindah Rumah Baru...



Sila masok...sila masok. Jgn malu-malu. Buat ler macam umah sendiri...

Umah nie kecik jek. Takda perabot yg cantik-cantik. Setakat tikar mengkuang dan kopi bujang jek...ahhh sila lah minum dulu.

Ramai tanyer tu hari, kenapa aku pindah umah? Alaahh..cuma nak tukar angin jek. Sesekali dapat udara baru kan bagus untuk kesihatan.

So, mungkin ader perubahan kepada blog aku yg seterusnya? Mungkin ader ler sikit benda yg berubah. Itu pon mengikut selera, keadaan dan masa. Tapi yg tetap tidak akan berubah ialah blog ini akan dikendalikan secara santai jek.

Walaobagaimana pon, aku mengucapkan syabas kepada kenalan-kenalan yg telah terjumpa blogsite baru aku ini.

Kepada mereka yg baru saja mengenali blog aku, salam perkenalan dan semoga terhibur dgn segala cerita-cerita yg akan aku lampirkan pada masa ke semasa.

Seperti blog2 yg lalu, aku harap blog ini dapat memberi manfaat kepada kiter semua...

Selamat Datang dan semoga terhibur!

ps: All comments are welcome. Please direct comments to rising_dragon@rock.com