Saturday, June 21, 2008

Kala-OKE Nitez

Adussss...tekak aku sakit nie. Suara pon dah mula serak-serak kering nie. Nie sumer pasal semalam gie karaoke lerr...uhuk..uhuk!



Kira kecoh giler ler smlm. Ader yang buat lawak, ader yg kena joget, ader yg kena paksa nyanyi, ader yg terpaksa dgr kiter orang nyanyi, ader yg buat aksi gerun...isshh. Tapi best ahh..sumer betol nyer sporting mlm tu.

Smlm hajat aku tercapai jugak ler nak meyumbangkan lagu dari era zaman 60an, 70an, 80an, 90an dan seterusnyer...

Lagu-lagu yg telah berjaya aku rosakan :-

1) 60an - Zunika (A.Romzi)
2) 70an - Khayalan (Black Dog Bone)
3) 80an - Biarkan Berlalu (Wings)
4) 90an - You give love a bad name (Bon Jovi)
5) 2000an - Itu Kamu (Estranged)

dan ader juga lagu-lagu lain, tapi aku dah terlupa lah...

Memang tidak dinafikan, suara Wonder Woman dan Spidey sememang nyer HEBAT!. Aku tak tahu aper ilmu dia org pakai ler. POWER siakk...ader harapan buat piring hitam..hehe.

Spidey dgn gaya macam superstar...dia ler yg terlebih SUPERSTAR malam tu

Kalo gie karaoke lagi, aku nak mendendangkan lagu Sharifah Aini - Bunga Tanjong. Mesti BEST! huaahuahauha...

Bunga Tanjung - Sharifah Aini