Sunday, May 17, 2009

Walaoapa pon..

Manchester United akhirnyer dianugerahkan mahkota Juara Liga buat 3 tahun berturut-turut.

Sebaik saja whistle tamat ditiupkan dgn keputusan seri tanpa gol ketika menentang Arsenal tadi, dada aku tetiba terstop...

Itulah satu-satunyer harapan aku utk menyaksikan Man Utd kalah lagi so that, Liverpool ader harapan angkat juara..tapi..err...ah sudah lah..jgn kao sebut lagi!

Tabik utk Sir Alex Ferguson. Pasal aku rasa dia ler manager paling cekap dalam abad ini. Aku memang kagum dgn dia. Walopon pemain Man Utd bertukar ganti, tapi kehebatan kelab itu tetap maintain jerr..

Mungkin musim ini tidak memihak pada Liverpool, tapi aku rasa, Liverpool telah memberi tentangan hebat utk Man Utd rasa tercabar.

Syabas, kepada penyokong-penyokong Man Utd. Dan kepada penyokong kelab Liverpool, jgn lupa ikot aku gie tgk Liverpool Team bermain kat Spore nanti...

Related news: Manchester United are champions of England.

ps: "Man Utd tahun nie boleh rilex suahh.." - Su, read back my blogpost. I take back my words. Ur predictions are better than mine :(