Thursday, April 30, 2009

Padahal..padahal...

Kekadang org2 nie pon pelik ler..

Kalo nak berselindung rahsia tu pon agak-agak ler sikit. Tanyer mengarut2 siak kat aku. Sampai aku dapat tangkap aper maksud sebenarnya...

Aku paham dia malu nak berterus-terang. Tapi, tak guna ler nak berahsia-rahsia lagi lah. Rahsia dia dah 'terbongkar'. Sumer dlm kocek aku skrg. Aku cuma nak cantum balik jer pieces of puzzles tuu..

Aku dgr cerita lain. Kluar dari mulot dia cerita lain pulak. Actually kan, daripada dia putar belit, kan lebih baik dia takyah bilang aku langsung. Lagipon, aku tak pernah tanyer apa2 pon. Aku malas nak amik tahu.

Tapi tu ahh, lumrah manusia nie. Aku sekadar dengarkan ajer.

Tak abes2 berdolak-dalih...

Padahal...padahal...


ps: Aku pon main peranan lerr....Step clueless! heh....