Saturday, April 04, 2009

Hensem tak goggle baru aku??

Tadi malam after werk, aku gie swimming ngan si Spidey.

Splish! Splash! Splish! Splash!

Aku cuma swim 4 laps jek..pasal stamina aku tak sepower Spidey. Dia swim berlap-lap sampai aku tak terkira. Lagipon kaki aku cramp sikit. Pasal dah lama aku tak swimming. Kalo nak dihitung hari, adeler 2 tahun aku tak berendam dlm air...

So, sblm pegi tadi, aku gie ler beli goggle baru. Aku nak pakai dan selam ke dasar 'lautan' dan menikmati keindahan 'ikan-ikan' di dalam samudera...woohooo..

Ader ikan kecik, ikan besar, ikan paus, dugong, anjing laut, grizly bear (yg banyak bulu tuu)...eeeeiiiii..tak selera siaakkkk!

But actually, aku pakai goggle bukan nak tgk ikan, but pasal tak nak air chlorine masok mata ahh. Pedih siot!

So, pada detik dan saat itu, bermulalah pengembaraan ku kedasar laut sekali lagi.

Sekian terimakasih.

Wassalam.

ps: Nisha ader 5 jenis body lotion utk 1 badan. Aku betol tak faham. Aku pon ader 1 badan jugak, tapi 1 body lotion pon aku takde...huhu. Nisha, mintak satu boleee???