Saturday, February 07, 2009

Malam yang memenatkan...

Semalam telah termaktub dlm buku sejerah band kami dah pon mencapai usia 1 tahun.

Kiter celebrate birthday band kiter dgn membawa kesemua 30 lagu yg telah kiter jahanamkan. Memang dahsyat persembahan kiter semalam, sampai cramp tangan aku ketuk drum. Aku rasa, hari nie dah tak terlarat lagi nak cuci toilet.

Tapi yg sedih tu, Voodooskullz tetiba menghilangkan diri sejak 2 minggu lepas. Apa dah jadi dgn dia, kiter sumer tak tahu. Majok ke, putus cinta ke, frust tonggeng ke...haizzz...susah ler kiter nak predict. Semoga iman nyer ditetapkan dan akan kembali kepangkuan kami.
Fangface: ...kalo voodoo takde, berlendih siakk main guitar sorang!

Memang betol tu. Ingat senang ke nak plucking, strumming, gentel, scaling sumerr...huhu! Kalo suruh Steve Vai main 30 lagu sorang, dia pon bole maut siaakk...hahaha!

But anyway, semangat band members semalam memang hebat. Aku tak sangka WakDin bole bawak lagu Mawi...hahaha! Last minute hafal lyric dlm keter. Pastu masok studio terus nyanyi...takde rehersal pon! Tapi lagu paling menyusuk kekalbu dia nyanyi semalam ialah lagu So Lonely dari Loudness...perrgghh...mendayu-mendayu dahhh...

Rizan vokal ader improve sikit. Cuma nak kena kawal nada tinggi & rendah jerr. Sham tetap maintain. Tapi aku rasa perot dia makin naik derrr..hahaha!

Awang Thrasher smlm tak datang. So, kira miss jugak ler suara dia bawak lagu Bujang Senang...huhu.

ps: Sejak aku makan pill anti-biotic utk sakit mata, aku rasa selera makan aku bertambah seyyy..Asyik gie dapur bukak periok jerr! Nak gemok per aku nie?? isshhh...TIDAKKK!!!!