Wednesday, December 03, 2008

My horoscope says...

"....You're not feeling especially productive today -- and it's not just you! Work could slow down to a snail's pace, but as long as you maintain the bare minimum, you should be fine when your energy comes back..."

Memang betol pon...dah seminggu lemao nie. Takde mood langsung nak kejer. Ape ke tidaknya, mintak tu, blom siap. Mintak nie, blom siap. Tepon engineer, dia lak gie cuti. Tepon CBPU, si Joseph tak angkat tepon. Kol 5pm tadi, Mrs Wong yg tinggalkan message kat aku suh tepon balik. Ahh bagus ler tu...time org nak knock off baru kelam-kabut tepon.

Friday nie ader 'The Race'. Ntah terlarat tak nak lari nie. Sejak dah 'retire' dari reservist nie, dah lama aku tak jamah track shoe aku tuu. Lepas tu next week ader jamming lak. Kiter nak bawak lagu Metallica - Fade To Black...wooohooo! Aku blom tangkap drum chord lagi (drum pakai chord ek? hahaha...per jerr)

Lepas tu bebudak nie lak suruh aku organise football game the week after next. Adusss...pancit siakkk! Boot bola aku dah gantung tinggi-tinggi siot! Ntah terkejor ke tidak bola tu nanti. Silap bola yg kejar aku balik...hahah. (Oh ya bola kat bawah meja tu dah pancit. Lom pam lagi)

So far response dari members sungguh memberangsangkan! Berkobar-kobar siak sumer nak join. Hahaha...nie ler yg org kata 'semangat lima minit' jek. Tapi ok jugak ahh..demi utk kesihatan badan, sukan dan utk members2 sumer, akan aku usahakan niat suci lagi murni nie hingga ke tangga jaya.

Nisha tadi SMS aku mintak nombor tepon Cash Studio karaoke. Aik? Nak gie karaoke jugak ke?...hehe. Tepon si Spidey, dia kata phonebook kat hp dia sumer hilang pasal hp dia rosak tu ari. Aku sms superfwens yg lain lak mintak tolong. Nasib baik, Queen Amidala ngan WonderWoman reply. (Thank you, gals!)

Ok, as for the record aku lampirkan Cash Studio details kat sini. Cari dlm internet susah siak!!! So far lom ader orang yang tulis no. tepon Cash Studio dlm blog. Aku ler manusia yang pertama! Yeeehooo....

Details:
Cash Studio, Ming Arcade 21 Cuscaden Road (S) 249720 (Opposite Hard Rock Cafe, Basement 3)
Tel : 67356087 (for bookings)
Minimum usage : 3hrs

Rates (3 pax or less)
Mon - Thu (1pm-6pm) = $30
(6pm-close) = $38

Fri-Sat (1pm-6pm) = $38
(6pm-close) = $58

Sun (full-day) = $38

*Additional person = $12 per person

Note: Subject to changes. Kindly enquire Cash Studio for details.

Cash Studio kat Apollo Centre dah totop. Aper yg aku dgr dari minah jaga counter kat situ, they'll be shifting to Cuppage soon. Pastu kat Simpang Bedok pon ader lagi satu..err...yak nih aku tak leh confirm ler..


So kepada mereka yang akan berkaraoke nanti, selamat melalak...!