Friday, December 05, 2008

Lengit dok! Kaki dah cramp...


Kejong. Urat saraf, otot-otot, otak sumer cramp nih.

Petang tadi aku masok challenge 'The Race' (Alaa..mcm The Amazing Race kat TV tuh) Makkooo...lari setengah maut siakk. Nafas dah sampai kat lobang j***h siot!

Walopon fitness kiter tak setanding dgn kumpulan2 lain, namun kumpulan aku berjaya mendapat tempat ke 3 diantara 18 kumpulan yang bertanding. Fuyooo...aku pon tak sangka kita sampai laju.

Walo bagaimanapon, aku cukup berterimakasih dgn WakDin yang telah 'leak' info kat kiter. Tu yang buat aku sempat buat research kat internet cari tempat-tempat 'pit-stops'.

Penghargaan tak terhingga juga pada WonderWoman yg membantu dibelakang tabir jadi tukang bus guide buat search kat internet. Dia ler lifeline aku yang terakhir....huhu.

Tanpa uols, kemenangan kumpulan ini tak dapat aku kecapi! woohooo..

ps: Ok, aku dah tak terdaya nak lalot panjang-panjang...jari pon dah cramp nih :P