Friday, June 27, 2008

Aku, dia dan kebab...

Semalam ader birthday celebration. So terpaksa lah datang pasal ade org nak belanja aku makan free....wheeeeeeee!!

Kami dan birthday girl - *hint*hint*

Aku order kebab ayam. Punyer ler lama tunggu kebab aku siap. Ader ler nunggu nak dekat 45min! Perut pon bole masok angin derr..Nasib baik ader appetizer mushroom soup semangkuk. So kita org melantak ler soup tu dulu...

Biler sampai, kebab dah sejuk pasal air-con kat dlm restaurant tu sejuk sangat...Oleh kerana dah lapar, aku whack ajer lah masok mulut. Terkial-kial aku rata daging kebab. Leceh jugak makan pakai sudu-garfu nih.

Kebab ayam dan nasi...(Kalo ader sardin lagi BEST!)

Ingat nak pakai tangan jek. Tapi, memandangkan suasana tu kat dlm restaurant, so sebagai menghormati majlis, aku batalkan jer niat nak rata pakai tangan.

Lepas 30min, kebab ku tetap lom abis. Baru 1 stick jer aku bedal. Dia orang dah nak start potong kek lak. Isshh...so kena half-time break dulu lerr..


Birthday kek dan hot chocolate aku
So bila acara suap-suap kek dah selesai, aku sambung balik makan kebab yg belen tadi. Nie kali, aku tak peduli kat majlis lagi. Sudu-garfu aku tolak tepi. Aku terus lipat sleeve baju aku. Apalagi rembat pakai tangan ajer ler...

Kalo aku teruskan pakai sudu-garfu jugak, nampaknyer sampai bila nak game dahh..uhuk!

ps: It has been wonderful. Happy Birthday, Christine... :-)